2007-12-31

Tävlingsbidrag till Skaparlustens Inspirationsteam

Inför det nya året har några scrapparvänner övertalat mig att försöka mig på en ansökan till ett inspirationsteam. Det är skaparlusten.se som har en tävling till den 15 januari 2008. Jag har knappt sovit i natt utan legat och tänkt på den här lo´ten och de andra delarna som ska göras. Jag har väl inte världens bästa självförtroende men tänkte ändå ge det en chans. Om jag inte blir utvald så är jag i alla fall en erfarenhet rikare. Som du märker kan jag inte låte bli att doodla på denna lo heller. Det är liksom tvunget, men det blev inte så mycket som det ibland kan bli.
Jag älskar turkost och jag blev så glad att det fanns turkost på den högra flickans blus! Vilka fäärger finns där inte förresten?? Hehe!! Den stora snirkeln och "Friends forever" är handklippta/skrivna. har stämpla fjärilarna och inkat kanterna på alla papper.

Jag har även gjort ett kort som är inspirerat av bilden ovan. Jag tänkte då direkt på sommar! Tjejrna går där i sina fina sommarkläder med sommarvinden i håret! Jag längtar så sjukt till sommaren igen! Förra året blev man ju snuvad på den, dagarna bara regnade bort.

Jag vill önska alla ett riktigt härligt nytt år och hoppas att de kommande året har mycket skoj med sig! Kram Pia

1 kommentar:

Elzie sa...

Om det ändå vore det! Sommar alltså *s*. Så fint, både lo och kort. Skicka in det med detsamma så du inte kan ångra dig.
Ha ett riktigt bra 2008.
Kram Elzie