2008-03-30

Så roligt det varit denna helg!


Den här helgen kan man inte kalla för tråkig! Först heladagen i lördags på Nordiska scrap- och stämpelmässan i Göteborg och sedan Cirkus Olympia idag! Jag är helt slut i huvudet.
På mässan kunde jag givetvis inte hålla budget, men det var inte sååå många hundralappar över budget får jag säga! hehe!! Korten här ovan är nya för kvällen satte mig för att leka lite med grejerna. Har inkat de två bakgrundspapprena och sprayat dom med vatten, precis som Tim Holtz visar i sin blogg! Sedan har jag stämplat med Dino Stamps från Basic Grey och ett clearstamp märke från Storbrittannien som hette Banana Frog, de stora cirklarna är från dom. Stämpelsettet heter Whirligig. Doodlad blomma och handskriven text. Nu vill jag bara sitta i mitt rum och göra en massa nya saker med alla mina nya grejer! Vill inte jobba imorgon! Uuuuh!!
Kram Pia

2 kommentarer:

Cath. sa...

Wow, vilken helg... lite avis på alla er som varit på mässan och haft kul o gjort av med pengar... ;D Snygga kort du har fått till! Gillar din stil!

The Dolphin Inn sa...

Wow these are so cool Pia - love then - have a great week XXX