2008-04-28

En TAG utmaning

Nu är det sannerligen dags för ett nytt inlägg. Det var längesen tycker jag. På http://www.scrapbook.com/ håller jag i två utmaningar Doodle Challenge och TAG Challenge. Varje månad ska deltagarna göra minst en tag med en liten twist. Denna gången blev jag så inspirerad av Kort i fokus CC förra helgen och speciellt en kortutmaning som hette Produkt. Jag öste på ordentligt på denna lilla TAG och lyckades få in följande produkter: 3 mönstrade papper, bokstavsstickers, 3 olika pennor som jag doodlat med, chipboard, knapp, floss, nål, cracklepaint och 3 inks.
Som om inte det vore nog så har jag använt följande tekniker: måla med akrylfärg (cracklepaint) riva papper, distressa med sax, inka kanter, sy fast knappen och doodla (heehee).

Om ni undrar vad utmaningen går ut på så är det att använda minst 5 produkter och 5 tekniker!! Prova du med!! :) Skicka en bild senast 31 maj 23:59 på din tag till piasmultronoga@hotmail.com
Lycka till!!

Ska försöka mig på en direktlänk till May TAG Challenge när jag lagt upp den på sidan! :)

5 kommentarer:

Kamilla sa...

Jamen COUNT ME IN!!
Guu vilken rolig utmaning...ska genast fixa med den...Moa är på läger & Max & make sover som grisar & jag scrappar & bloggsurfar ;)
Har du testat alchol inks??
satt & surfade på scrappelicious blogg & det var så läckert hon gjort med det... =) farligt,farligt att bloggsurfa ibland,man hittar så mycket man vill ha....

Jeanette sa...

Blev ju kanonfint.

Kristina sa...

jag är antagligen trött och inte förstår vart jag ska kika...men när jag följer din länk kommer jag till malaria world day....

Unknown sa...

Nu ska länken fungera! När det gäller "May TAG Challenge" så kan man bara vara med i den om man är registrerad medlem på www.scrapbook.com men jag kör en liten sidoutmaning här också! Så Kristina, skicka in ditt bidrag på e-postadressen i inlägget! :)

Cornelia sa...

Fantastiskt snygg tag... vad kan man "ha" den till?

Och så är jag lite nyfiken på storleken?

Skulle gärna prova att göra en, men pysselrummet kommer att vara gästrum närmsta veckan, så det blir inget av med det just nu.