2008-05-02

Nykläck DT medlem för Pysselgården!!!!

Jippii!! Efter lång väntan och många tvivel så fick jag det efterlängtade mailet igår!! Jag är nu stolt medlem av Pysselgårdens design team! Då ansökningstiden förlängdes med en månad till trodde jag verkligen inte att jag skulle ha någon chans, scrapbookingkonkurrensen är ju stenhård och det finns många mycket duktiga scrappare därute.
Samtidigt som man är glad blir man lätt nervös...tänk om man inte lever upp till Annas och de andras förväntningar?? Tänk om stora scrapblocken infaller?? Nåväl, nu ska jag njuta och hoppas att helgen blir bättre än 1:a maj. vi behöver rensa i rabatterna!! :) *Kram* Pia

7 kommentarer:

Kamilla sa...

GRATTIS Pia!!
Så kul för dig!
Klart man skulle bli nervös,men du har ju genomlidit din scraptorka,så nu är det väl full rulle ;) Du fixar det!!
ps nu ser jag fram emot roliga utmaningar i pysselgårdens blogg =) hoppas du får hålla i det!
KRAM;KRAM än igen du är verkligen värd det,jag förstår att du är bubblande glad!

Anonym sa...

Grattis till det roliga uppdraget!!

Cecilia sa...

grattis. vilken fin lo iförra inlägget.

zαnуα ♥ sa...

GRATTIS! :D
Vad roligt att vara DT, och nervöst såklart.. Men du behöver verkligen inte vara orolig Pia, du är så superduktig!!
Kramar

Cath. sa...

VARMT GRATTIS!!!

Anonym sa...

Grattis till ditt nya jobb som DT.Du passar utmärkt som sådan.Jättefina LO du gjort.Visst är det skönt för ögat med enkelt stilfullt och rent.Det har du lyckats bra med.Dina tags är också urläckra.
Lycka till!

chalin sa...

Grattis till DT platsen.
Det kommer du att klara galant =)