2009-03-16

Fancy Pants "Delight"



Nya underbara papper finns nu i butiken hos Mima´s Scrapbooking. En av Fancy Pant´s nya serier heter "Delight" och detta är vad jag fått till av dom än så länge. Fick även prova på något nytt - Tim Holtz "Fragments". Det är de små glasbitarna som jag klistrat bitar av det mönstrade pappret bakom. En liten biljett från jenny Bowlin och utstansade foambokstäver, använde quickkutz Blossom mini. Har ruggat kanterna med sax som jag sedan chalkat med Tim Holtz "Peeled Paint" distress ink pad. Den prickiga ramen är doodlad med en Zig Writer brun. Fotografierna har jag chalkat med "Walnut Stain" Tim Holtz distress ink pad.

Tack för att du tittar in! Kram Pia

6 kommentarer:

Cattis sa...

Så snyggt!! Och jag älskar verkligen färgerna du har på dina layouter! Och minialbumet gillar jag också! =)

Maja Stokk / eyovine sa...

Läckert!! Å så coolt med gllasbitarna och mönsterpappret.

Pirayan sa...

oj vilket läckert papper!

MissMian sa...

Underbar LO och vilka läckra papper!!!

Anita sa...

Vad läckert! Snyggt med färgerna och glasbitarna till.
~Anita

Debee sa...

Beautiful layout, Pia! I love the fragments -- didn't realize that is what they were when I looked on sb.com. They really add some beautiful, customized dimension! I'll have to pick up some of those and give them a try, too!

Thank you for sharing your work and techniques! Beautiful!