2009-06-16

Förändringen

Här är denna veckas skiss på 52 sketches 52 weeks. Jag gjorde en snabb lo på 1 timme som du ser här nedan! Var med du också!





Jag älskar dessa bilder på minstingen! Han transformeades från en liten surpuppa till solsken på två sekunder! Lo´n är baserad på skiss #24 på 52 Sketches 52 Weeks. Julie bonner är en fantastisk skiss skapare, du kan lätt hitta till forumet via länken till höger!



Jag har klippt ut blommorna i cirkeln och sedan haft 3d kuddar på centrumcirklarna. Det är även chalkade med distress inks. Först hade jag tänkt att stansa dom i runda cirklar men att bara slarvigt klippa ut dom gav en rolig effekt.



Titeln är CB Olivia som jag stansat ut i foam. Halvcirkeln bakom är doodlad liksom kanten på den stora cirkeln.




Biljetten kommer från Mirabyll´s blogg.


Tack för att du tittar in! Kram Pia

2 kommentarer:

MissMian sa...

Helt otroligt snygg!!!!

Anonym sa...

Hej Pia!
Vilken snygg skiss! Din tolkning blev jättefin! Gillar att du klippt cirklarna oregelbundet och färgena!
Hoppas att din midsommarafton blev trevlig!

/Susanne