2009-06-11

Student och skolavslutning


Då var det dags för både studenter och skolavslutningar. Kortet här uppe är ett till en kille som går ut fordonstekniskt program, och varför inte använda de coola maskerna från Tim Holtz då? Studentmössorna fick jag av min kära DT kompis Elin som hade några studentmagnolia gubbar över, jag tog två hattar från dom! Bradsen är bankade med TH textured hammer.

Här är de två korten som ska medfölja presenterna till stora killens lärare i förskoleklassen. Har bara använt spillpapper. Det är mitt nyårslöfte inom scrapbooking iår. Inga nya papper till kort! Jag tror att jag hållt det hittills! Kortstommarna är inte spill, men de andra papprena är det. På blommorna har jag bankat med Tim Holtz textured hammer och sotat med mina distress ink pads! Glad sommar alla!
Tack för att du tittar in! Kram Pia

2 kommentarer:

Unknown sa...

those are awesome cards!

Maja Stokk / eyovine sa...

Cooolt studentkoert!!! Kul att få se något annorlunda =).
Jag har något till dig i min blogg...

Kram Maja