2010-03-14

Vintage kort?


Det är ju så inne att scrappa Vintage och ja, jag försöker och försöker... Inte ens distressmålningen blir bra, läppstiftet smetar över hela hennes ansikte. Men ok, jag försöker i alla fall. det ska ju vara lite smutsigt och då får hennes ansikte vara lite smutsigt också! :)
Här är ett kort helt utanför mina val: Maja Design papper, spets och distressmålning... jaja...
Kortet var ett försök att tolka skissen från 365 cards idag. Pengarna har jag fått från svärfar, gamla franska pengar och flickan har jag skrivit ut från någon vintage clipart sida.
Tack för att du tittar in! XXX

7 kommentarer:

TesaB sa...

Men åhhh, kortet är ju hur fint som helst! Jag tycker att din stil alltid är lite vintage med distressing och så, men vad vet jag??? =P Det här var i alla fall LÄCKERT!

~amy~ sa...

Oh I love this...absolutely stunning!!

Mija ♥ sa...

Det va' ju detta med vintage;)Du har ju lyckats iallafall!!

Kram

~ Sophia ~ sa...

Men Pia! Kortet är ju urläckert!
Inte tänker man på att läppstiftet smetat heller... klart läckert kort!

Kul att du är med och leker med oss på 365 Cards!

Rose sa...

WOW!! stunning card :)

Rose sa...

woo hoo!! congrats on making the top three this week :)

Sweet Paper Bliss sa...

Just beautiful. I like everything about it.Congratulations on being in the top 3!