2011-01-09

Teamets tolkningar av skissen ....

finns nu på http://www.scrapptorget.wordpress.com/
Här är min tolkning av skissen Jag hoppas att man kan se att det är den och att detta är första sidan i min BOM. Har inte gjjort någon sådan. Får se om det blir en BOM eller en FAITHBOOK.



Sen gjorde jag ett kort av spillpapprena som blev över. Jag har lovat mig själv att inte göra kort av nya papper men såklart när jag använt lite av det så får ju spillet gå till ett kort! Man får ju inte vara dum?



Kortet har jag nu skickat till Jamie! (Hugs Jamie!) Hoppas att hon gillar det!
Tack för att du tittar in! /Pia XXX

3 kommentarer:

Cindy Gay sa...

A lovely layout and card. Happy 2011!

Stephi sa...

väldigt snyggt alltihop!!

Ziro sa...

Vilken fin BOM-framsida och kortet var jättefint. Härligt dova färger! Vad är det för papper?