2011-03-20

The Winner of the Blogcandy! - Vinnaren av Blogcandyn!


Jag är så glad för att så många ville vara med i min utlottning! ...och nu har jag över 100 följare! woohoo!!
Dagen till ära har jag då köpt in lite av mina favorit scrapsaker som man bara måste ha! ... och så över till utlottningen.....
*****
I´m so glad to see that so many of you participated!....and now i have over a 100 followers! woohoo!!
Iwas in my LSS the other day and bought 3 of my favorite scrapbooking items that are must-haves! ....and nw for the winner...



-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-

vinnaren är....the winner is.......

-
-
-
-
-
--


Grattis Sofi!! Skicka nu din adress till min e-mail: piasmultronoga at hotmail punkt com så får du ett paket  kommande vecka!! Du måste maila mig innan 20:00 måndag den 21/3.
Om nu Sofi inte hör av sig så drar jag en ny vinnare imorgon kväll!
***
If Sofi doesn´t email me before 20:00 CET tomorrow I will draw a new winner!

TACK alla for att ni förgyller min vardag med era kommentarer och hejarop!
THANK YOU all for lightening up my day with your comments and cheering!

Kram Pia

1 kommentar:

sofiutane sa...

Wohoo... Åh, så glad jag blir! Mailet är skickat!!

//Sofi