2011-10-20

Min distressdutt förvaring!



Jag har länge funderat på hur jag ska förvara mina "duttar" som jag använder till mina distressdynor. Jag satt och funderade och kom på att denna ask/verktygsförvaring som jag i princip övergett för ett annat system för mina dekorationer kanske skulle passa! Jag tycker själv att jag fått en snilleblixt (även jag!) och att jag sedan använt platsdymo i botten på varje fack som inte blir kladdiga är väl ännu bättre?
Jag använder ge-kås disksvampar (3:95 för 10 stycken) istället för Tim Holtz snygga men ack så dyra handtag ( jag har ju alldeles för många dynor!),
Tack för att du tittar in! XXX Pia

3 kommentarer:

Mikaela sa...

smart förvaring!! mina ligger bara hulle om buller i en liten låda ;)

Angelica sa...

Smart!

La Vikinga sa...

Vad praktiskt! Man använder du dynorna med händerna eller har du ett handtag som du byter mellan dynorna?

Tack för din kommentar i min blogg!

La Vikinga / Charlotta