2011-11-30

Mixed Media Art Journal


Jag har så roligt med alla mina gamla akrylfärger och annat kladd. Här är en Art Journal med en katt igen. Jag gillar mina "Party Cats" från Zettiology kolla in alla läckra stämplar HÄR!  Cirklarna har jag stämplat på silkespapper som jag sedan limmat fast på bakgrunden.


Vingarna är en gammal stämpel från Inkido som jag stämplat på Glassine paper från Tim Holtz och som jag sedan skrynklat innan jag satt fast dom.


Blommorna och texten är egen doodling, Stämpelsetet som jag använt mestadels i bakgrund och på kjolen är "Bitty Grunge" från Tim Holtz.
Hoppas du tar fram alla färger ur dina gömmor och sätter igång som jag! Det är så kul!! /Pia

4 kommentarer:

Emily D. sa...

Pia, this is GORGEOUS!!! I love the colors!! Fantastic!!

Angelica sa...

Läckert!!! Det här gillar jag verkligen.
Ha det!

Mikaela sa...

Så läckert.. jag älskar kattansiktet och färgkombon!!

Tricia sa...

This is a great page! I just love that cat and the dimension.